Logo
تاریخ : دوشنبه 5 شهريور 1403
کد 804

نخستین همایش ایده تا بازار

نخستین همایش ایده تا بازار با حضور اساتید حوزه مدیریت و کسب وکار و علاقه‌مندان به ایجاد کسب و کار در دانشگاه بناب برگزار شد.
نخستین همایش ایده تا بازار با حضور اساتید حوزه مدیریت و کسب وکار و علاقه مندان به ایجاد کسب و کار در دانشگاه بناب برگزار شد. در این همایش آقای تقی‌زاده معاون اداره ورزش و جوانان، با اشاره به دغدغه عمده در حوزه اشتغال علی رغم وجود ظرفیت ویژه شهرستان بناب اظهار امیدواری کردند که جوانان بتوانند بر بلاتکلیفی که یکی از اساسی ترین مشکلات در زمینه ایجاد کسب و کار است، غلبه کنند و قول حمایتی از جوانان دادند. در پایان فرموند هر انسانی برای موفق شدن همزمان به معنویت و مهارت و مدرک نیازمند است.
آقای محمد اشرفی دبیر موسسه آوای نو اندیشان سهند و دبیر اجرایی همایش، با همکاری مرکز رشد دانشگاه بناب موفق به برگزاری اولین همایش ایده تا بازار شدیم. در راستای حفظ سلامت اجتماعی ما سال قبل طرح ایده تا بازار را به اداره ورزش و جوانان ارائه دادیم، از اساتید حوزه کسب و کار و مدیریت دعوت کردیم تا از این عزیزان در راستای پیشبرد اهدافمون استفاده کنیم.
سپس آقای دکتر علی قربانی عضو هیئت علمی دانشگاه و مدیرعامل کلینیک تخصصی کسب وکار در دو موضوع "کارآفرینی را چگونه شروع کنیم و تجاری سازی از ایده تا بازار" سخنرانی کردند. آقای دکتر داوود جهانی عضو هیئت علمی دانشگاه بناب نیز در رابطه با بوم کسب وکار نکات لازم را بیان کردند. در ادامه اقای سعید آل هاشمی فعال حوزه استارتاپ ها و مدیرعامل شرکت دانش بنیان دانش پژوهان کاشف در مورد استارتاپ ها، ایده پردازی، نحوه تیم سازی و توسعه فردی مطالبی را بیان کردند. سرکارخانم آرزوکیان مرز نیز مباحث حقوقی ثبت شرکت و استارتاپ را به توضیح دادند. خانم دکتر سمیه شمس دکترای تخصصی مدیریت بازرگانی و مدیریت بازاریابی در مورد بازاریابی خلاقانه نکات بسیار مهمی را بیان کردند که میتوان گفت مهم ترین بخش همایش بود. آقای یزدانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب در پایان ضمن تشکر از موسسه آوای نو اندیشان سهند علاقه مندان را به همکاری با موسسات اداره ورزش و جوانان دعوت کردند. در پایان همایش نیز از اساتید حوزه کسب وکار تجلیل بعمل آمد.








 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 5 شهريور 1403
  • ساعت 10
  • توسط A. Esmaeelzadeh
  • تعداد بازدید 7
نظرات شما
captcha refresh