فراخوان مناقصه عمومی دو مرحلهای (با ارزیابی کیفی فنی)شماره 002/96/1
فراخوان مناقصه عمومی دو مرحلهای (با ارزیابی کیفی فنی)شماره 1/96/002
دانشگاه بناب به عنوان مناقصهگزار با استناد به آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در نظر دارد اجرای عملیات موضوع مناقصه فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای با ارزیابی کیفی و فنی به یکی از شرکتهای پیمانکاری واجد شرایط واگذار نماید.
موضوع مناقصه : عبارت است از اجرای عملیات تکمیل پروژه ساختمان کلاسها به متراژ تقریبی 4000 مترمربع طبق اسناد مناقصه در سایت جدید دانشگاه بناب .
- مدت زمان : دوازده (12) ماه تمام شمسی
- محل اجرای کار : استان آذربایجانشرقی – شهرستان بناب – سایت جدید دانشگاه بناب میباشد.
- مبلغ برآورد اولیه تقریبی كار : مطابق دستورالعمل بخشنامه سرجمع بالغ بر مبلغ54/442/587/258 ریال (پنجاه چهارمیلیارد وچهارصد چهل دو میلیون و پانصد هشتاد هفت هزار و دویست پنجاه هشت ریال ) .
- میزان سپرده شرکت در مناقصه : معادل مبلغ 2/800/000/000 (دو میلیارد و هشتصد میلیون ریال ) است.
- نوع سپرده شرکت در مناقصه :ارائه ضمانت نامه بانکی معتبر در وجه دانشگاه.
- میزان تضمین حسن اجرای تعهدات: به مقدار 5% مبلغ اولیه پیمان خواهد بود.
- سقف پرداخت پيش پرداخت : معادل 20درصد مبلغ پیمان با توجه به بند پ ماده 6 تصويب نامه شماره هـ 50659ت/123402 به تاريخ 94/09/22 هيئت محترم وزيران خواهد بود.
- شرایط لازم جهت شرکت در مناقصه و مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد مناقصه:
8-1- پرداخت مبلغ 4.000.000 ریال بایت خرید اسناد مناقصه به شماره حساب 2177220407009 بانک ملی شعبه مرکزی بنام دانشگاه بناب، به نشانی بناب خیابان مطهری واریزگردد.
8-2- ارائه مدارک مصدق و مستند مفاصا حساب تامین اجتماعی .
8-3- ارائه گواهینامه ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده .
8-4- صورتهای مالی حسابرسی شده .
8-5-ارائه حداقل یک کار تقریباً مشابه طی یکسال گذشته از الزامات انجام روند ارزیابی کیفی است.
8-6- ارائه تایید صلاحیت (مورد تأیید در ساجات) دارای حداقل پایه 5 و بالاتر در رشته ساختمان(ابنیه) ،تاسیسات و تجهیزات از سازمان برنامه و بودجه کشوری.
8-7- ارائه صورت حساب گردش مالی مناقصهگر طی شش ماه گذشته حداقل به مبلغ 5 میلیارد ریال جهت ارزیابی توان مالی و اعتباری، الزامی است.
***سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مناقصه صدرالاشاره در اسناد مناقصه درج گردیده است.
- برنامه زمانبندی نحوه توزیع اسناد مناقصه و بازگشایی اسناد:
9-1: متقاضیان میبایستی همزمان اوراق ارزیابی کیفی و فنی را بهمراه اسناد مناقصه از تاریخ 1396/11/16 لغایت 1396/11/21 خریداری نمایند.
9-2: زمان تحویل پاکات ارزیابی کیفی فنی و پاکات ( الف/ب/ج ) تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 1396/12/06 همزمان میبایست تحویل گردند.
9-3: از شرکتهای پیمانکاری که حداقل امتیاز لازم را از کمیته فنی بازرگانی کسب نمایند جهت شرکت در جلسه گشایش پاکات پیشنهاد قیمت مناقصه دعوت بعمل میآید.
9-4: نشانی محل ارائه اسناد مناقصه : شهرستان بناب ، دانشگاه بناب اداره امور فنى ونظارت بر طرحهای عمرانی دانشگاه بناب.
9-5: نشانی محل تسلیم پیشنهادها : شهر ستان بناب، دانشگاه بناب، دبیرخانه مرکزی دانشگاه واقع در طبقه آخر دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه با اخذ رسيد ودرج تاريخ وساعت تحويل خواهد بود.
9-6: زمان ارزیابی کیفی و بررسی صلاحیت مناقصه گران از روز دوشنبه مورخه 1396/12/07 لغایت روز پنج شنبه مورخه 1396/12/17 می باشد.
9-7: پیشنهادهای واصله در ساعت 11 صبح روز یکشنبه مورخ 1396/12/20 درحوزه ریاست دانشگاه و درکمیسیون معاملات باز و خوانده میشود . حضور یک نفر نماینده از طرف هر یک از پیشنهاد دهندگان در جلسه افتتاح پیشنهادها آزاد است .
- مبلغ خرید اسناد مناقصه :
متقاضیان میبایستی بابت خرید اسناد مناقصه مبلغ 4.000.000 ریال به شماره حساب مندرج در بند 1-8 واریز و اصل فیش را به مناقصهگزار تحویل نمایند.
*داوطلبان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، میتوانند با شماره تلفنهای 37745000(041)- 37721061(041) تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی دانشگاه بناب به آدرس
www.bonabu.ac.ir ملاحضه نمایند.
<< هزینه درج آگهی برعهده برنده مناقصه میباشد>>
روابط عمومی دانشگاه بناب